Stížnost na nevyžádaný marketingový hovor

Průvodce nahráním a sepsáním stížnosti na nevyžádaný marketingový hovor

Detailní postup najdete v našem návodu, ale formulář vás celým sepsáním stížnosti provede.

Nahrávání záznamu

Pro účinné vyřízení stížnosti nahrajte nevyžádaný hovor. Zmáčkněte červené tlačítko Začít nahrávat, dejte telefon na hlasitý odposlech a držte ho poblíž notebooku nebo mikrofonu (či webkamery) připojeného k počítači.

Volajícího nemusíte upozornit ani žádat o souhlas, že si tento hovor nahráváte.

Informace o hovoru
Během hovoru nebo po něm vyplňte informace o volajícím do formuláře

Jak se zeptat během hovoru na údaje do formuláře?

  1. "Omlouvám se, přeslechl/a jsem jméno společnosti, ze které voláte"
  2. "A jaké je Vaše jméno?"
  3. "Z jakého důvodu mi, prosím, voláte?"
  4. "Kdy jsem Vám dal/a souhlas, že mě můžete kontaktovat?"
  5. "Už mi nevolejte, nedal jsem vam nikdy souhlas a nepřeji si být obtěžován, děkuji a nashledanou."

Informace o hovoru

Informace o mně

Vyplňte informace o Vás jako stěžovateli a vše pro vygenerování stížnosti je hotovo. Pokud jste ještě nevypnuli nahrávání hovoru, zastavte nahrávání tlačítem Vypnout nahrávání

Odeslání stížnosti
Zde najdete vygenerované soubory ke stažení
Stáhnout stížnost jako PDF

Připravené dokumenty (PDF a případně zvukový záznam) si stáhněte na disk a pošlete je v příloze úřadu jedním z následujících způsobů:

  • Emailem na podatelna@ctu.cz
  • nebo datovou schránkou na a9qaats

V předmětu zprávy také uveďte, že jde o Podání stížnosti na nevyžádaný marketingový hovor.

Jak pracujeme s údaji z formuláře?

  • Zvukový záznam vzniká pouze na vašem počítači a nikdy ho neposíláme na náš ani jakýkoliv cizí server.
  • Údaje z formuláře (o volajícím a vaše kontaktní údaje) zasíláme pouze na náš server pouze pro potřebu vygenerování PDF se stížností a informace s vašimi kontaktními údaji neukládáme.
  • Údaje o volajícím ukládáme pouze pro statistické účely a nejsou jakkoliv spojeny s informacemi o vás.